Toothbrush ☆


Here is Fukui-native Takahashi Ai-chan, Morning Musume’s leader ♪

 

Here is a pic of her brushing her teeth ☆☆

 

She is of course trying to polish up her teeth
so that during the real thing her teeth will sparkle brightly
as she smiles (´∀`)

 

Ya actually
I guess it also brightens up your smile (*^□^*)

 

Ai-chan, what a high sense of professionalism
although she’s brushing her teeth 3 minutes before the real thing ~ (゜∇゜)
Hurry up ~~ o(^∇^o)(o^∇^)o

 

Bunny Sayu assault report


Yesterday
was the Morning Musume concert in Fukui prefecture ♪~θ(^0^ )

 

And in the dressing room of Morning Musume in Fukui prefecture

 

is Morning Musume’s 1 fan

 

and I, Morning Musume’s Michishige Sayumi, went to assault her ♪♪♪

 


Bunny Sayu did her best to report this
so everyone please read it pyon ☆ヽ(▽⌒*)

 

 

 

 

 

 

Full of talk


Today,
all day
I’ll be doing an magazine interview and sharing information
it’s a business meeting day!

 

I’ll be talking a lot ~!

 

I’ll be having a talk with FLASH about a photo book ♪

 

Ahh, I guess you don’t know about the photobook yet,
so I’m revealing it here on this blog for the first time!!

 

On April 26th, my solo photobook will be released

 

The title is “La”

 

In Hawaiian, it means the sun

 

Although, the photo shoot was set in Guam (lol) ♪

 

I’ll give you more details on the photo book later (^O^)

Good~


morning!!

 

Yaaaay (^_^)v

 

Woke up early yay (^_^)v

 

I’m kinda sleepy, so I’m trying hard to get myself active ↑

 

But, it’s like the hardest thing to get myself worked up…

 

I mean because… I’m sleepy (ρд-)zZZ

 

Yeah…
I shouldn’t push it too much

 

I’ll just be straight with myself↑!

 

So yeah, it’s early in the morning so I’m rather calm right now (*^o^*)

 

Yesterday, on April 4th
We had Ai-chan’s concert and triumphant return to Fukui prefecture
Last year on April 4th
was the concert at my home town of Yamaguchi prefecture (*^_ ’)
I love April 4th, it’s a day with a lot of happy memories for me!

 

Unfortunately, on this spring tour, we won’t be able to go to my home town
but I keep thinking about when I can go back (´Д`)ノ

 

To work towards that goal, I’ll continue to do my best ↑↑

 

Alright, I’m kinda pumped up about it now (^_^)v

 

I’m worked up now ↑
Time to give it my all for work today (≧∇≦)

 

I believe that today’s work will be tied in to the next and so on…

 

So I’ll be doing my best today ~ ε=ε=┏( ・_・)┛

 

To all you guys too, if right now
you’re feeling it’s tough to keep going on, but you can’t give up
just believe the tough times right now will eventually turn into good times…
let’s do our best together ♪(^_-)

All day today


It was so much fun~ ♪

 

There were so many happy moments

 

It was like – this is just happiness, really happiness (;_;)

 

That reality is just happiness

 

Oh man-!

 

Thank you ~ ♪

 

I really really love all of you guys

 

And that’s not just idol talk (lol)

 

And I’m not just trying to get on your good side (lol)

 

Well, although I wouldn’t mind if you guys ended up liking me (lol)

 

It’s not like I want to be on the most hated ranking list (lol)

 

Just kidding
I’m quite honored to be a part of that famous ranking list ↑

 

Thank you

 

To all the people who voted for me too

 

From the bottom of my heart

 

I love you

Ai-chaaan!


Morning Musume’s concert in Fukui prefecture ♪

 

It is leader Takahashi Ai-chan’s home town (^_^)v

 

Ai-chaaaan!

 

You cried too much (lol)

 

Nah

 

You were too cute (lol)

 

It was a really wonderful concert ♪

 

Ai-chan got so much love from everyone
It made me love her even more
and made me love Morning Musume more!

 

I’m so proud to be in Morning Musume, which I love so much
and to be under the generation where Ai-chan is the leader, who I love so much!

 

Everyone,
thanks so much
for all your support!

 

To Morning Musume

 

To all the fans

 

To you

 

I’m so glad to have met you ♪

 

Yay! (High five)

Theme modified from: Kippis 1.15