Laughing too much

 

LinLin’s laughter making Ai-chan laugh as well♪

 

Laughing too much,
she had to wipe her tears with a tissue,

 

Laughing too much,
LinLin fell over,

 

Those two are really good friends (*^o^*)

 

Ai-chan’s laugh echoed around very well
at the Chinese restaurant (lol)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cute!

 

LinLin chatting with Ai-chan♪

 

Her eyes…her eyes…
Her eyes are…

 

Perfect cicles

 

I didn’t take the pic because
I was so surprised though。
I was just taking it like always
and those perfect circles are a bonus!!

 

Those round eyes are pretty common。

 

 

 

 

Foods that I like

 

First up, it’s kinda like a appetizer but,
my standard pic of me (^_-)

 

I’m eating Peking duck (≧∇≦)

 

Those eating this Peking duck are
SAyueRI♪♪
and
GAKISHIGE☆☆

 

It’s Hawaii but, Peking (゜∀゜;ノ)ノ

 

Very original (゜∇゜)(゜∇゜)

 

Oh by the way, I’m back in Japan at my house,
and I just ate my mom’s cooking☆
tonkatsu!!♪

 

And then, my second treat…squid sembei♪

 

I love foreign food but, I like
Japanese food even more!

 

But of course, my mom’s cooking will
always be number one! (b^ー°)♪

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tons and tons

 

The last dinner in Hawaii☆

 

All of us went to a Chinese restaurant (⌒~⌒)

 

The food was so good,
I was stuffed at the end (*^o^*)
All of us sat at one table and
ate as much as we could (o^∀^o)

 

But you know。
It’s at this time that the members of
Morning Musume are the most funny!!!!!!

 

I’m gonna put sooo much on the blog。

 

I think maybe, that if everyone who
sees my blog, will go to a Chinese restaurant
and stuff themselves too!

 

That might be too much ♪

 

Well,
everyone,
let’s eat so much together
that we can’t even move! (lol)

 

 

 

 

Putting the ribon to use

 

At a yakiniku place in Hawaii…

 

(First pic)
JunJun: 『Kamei-san, I’ll make that
ribbon look cute on you』

 

(Second pic)
Kamei-san: 『It’s okay. I can do it myself』

 

(Third pic)
Kamei-san: 『Heh heh heh heh』

 


※She didn’t have anything to drink!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The fascinating pair

 

And then, the last pair was
Leader Takahashi Ai-chan and
Sub-leader Niigaki Risa-chan!

 

Kouhai Sayumi’s explanation of these two
might seem a little cheeky…

 

Ai-chan and Gaki-san…
I know that both of them need to be together。
Definitely,
both of these two from the 5th generation
share a certain something♪

 


Also,
I was all ready to give my assessment of them,
but I can’t say it, however…
these two
are really good at singing!
have amazing volume control!
and have really mature voices (//∀//)

 

Morning Musume really has to rely on
their leader and sub-leader’s singing instructions (*/ω\*)

 

Sayumi will do her best!

 

Singing instruction (●´mn`) (tears)
not so much but,
singing is number one!!!!!!! (tears)

 

 

 

 

Following my partner's example

 

Continuing on,
Mitsui Aika-chan and me, Michishige Sayumi~♪

 

Aika-chan is truly bold。
She’s in control until the very end。

 

Sayumi is a weakling。 I quickly ask someone
what should I do。

 

Aika-chan and Sayumi are quite
opposite aren’t we (lol)

 

I’m following her, yep m(_ _)m

 

So on the way back to Japan from Hawaii,
Aika-chan was in the seat
next to me on the plane (^_-)

 

We argued about what things in
Hawaii we liked the most。

 

Sayumi’s was
『The food~(≧∇≦)♪』
and Aika’s was
『The scenery。』

 

She’s sooo mature~!
So calm and peaceful!!

 

This is the second time
I’m following her example, yep m(_ _)m

 

 

 

The relaxed duo

 

So continuing on,
Kamei Eri and LinLin!
Aha! Shortened version!!
Kamei EriLin Team!!!
^ー ^)人(^ー^

 

Seeing these two together is really cute。
Sayumi’s view for these two is plain-looking♪
They’re posture is always so relaxed so
they always look so peaceful (^人 ^)

 

The relationship between these two
is a pleasant one。
Eri’s always been kind of a older sister
to LinLin (lol)

 

She changes up LinLin’s sense a little...(lol)

 

Eri is always saying
『If you do them like this, it looks better』
and fixes LinLin’s bangs↑
LinLin replies
『a- Kamei-san。 Thank you much』
with much gratitude。
So these two’s relationship is quite pleasant♪

 

No trouble at all! Very peaceful ( ̄∀ ̄)

 

 

 

 

Theme modified from: Kippis 1.15